15 ianuarie, 2009

Și cu chipsurile cum rămâne?...

Trecând zilele trecute prin gangul de la Moldova am avut plăcerea să constat că nu chiar toate sectoarele economiei românești sunt răvășite de criză. Există unele sectoare care par să-și fi regăsit echilibrul în "actuala conjunctură". Fotografia vorbește cred de la sine deși nu e foarte clară (m-am grăbit ca să nu creadă duduile ce treceau prin preajmă că am vreo aplecare peste limita normală către locașul cu pricina).


Mânat de conștiința civică (exacerbată un pic și de insigna de consilier, recunosc) am străbătut cu vie emoție cei 87 de pași ce despart nobilul magazin de clădirea aia lipsită de interes, numită școală pe care și-au găsit unii s-o planteze tocmai acolo și nu am putut să nu mă întreb: "Dar cu cei cu chipsurile ce-ați avut, fraților de i-ați alungat de lângă școală? Cu ce-s ei mai nocivi decât cei din fotografie?" Ce spuneți, îmi va răspunde cineva? :))

10 comentarii:

Unknown spunea...

S-o fi adaptat/reprofilat patronul cu chipsurile; acu nu-i poate reprosa nimeni ca vinde produse cu multe E-uri si calorii ;)))

Anonim spunea...

Ami,

Magazinul era acolo si pe vremea studentiei mele (acu ceva ani buni), cand in zona erau si chipsurile. Motiv pentru care nu cred ca e o reprofilare :)

(Fara a fi foarte interesata de obiectele comercializate, i-am observat prezenta in apropierea unei scoli)

Gabriel Grigore spunea...

Măi, să fie, deci era de mai mult timp acolo... și eu care nu l-am văzut până acum... Să fie vreun semn (al meu, de bătrânețe), sau poate și-a pus omul firmă nouă? :))

Anonim spunea...

Da, era.
Referitor la semnul tau de batranete, nu as trage direct concluzia asta. Daca nu te uiti in mod specific dupa ceva e foarte posibil sa nu ii observi prezenta, chiar daca e sub nasul tau. Acum, nu zic ca te uitai in mod special dupa un sex shop (te cred pe cuvant, din prima postare), insa cautai ceva in neregula.. fiind cum ziceai "exacerbată un pic și de insigna de consilier" (constiinta si anume). Si ai gasit :)
Cat priveste firma, am incercat sa vad din poza (am o memorie vizuala destul buna, chiar daca nu mi-as aduce aminte exact numele, tot as putea spune ca exista o diferenta, daca e cazul. Ca in pozele cu "Before/After").

Anonim spunea...

Si e langa liceul la care am invat eu :))

Paul spunea...

Pe cine va propune PDL Iasi la europarlamentare pe un loc eligibil? Daca va fi Gabi Grigore, tabara Oprea va creste in putere, pentru ca va castiga in mediatizare si prestigiu. Daca va fi Costi Neagu, tabara Carlan isi va consolida puterea.
Sunt trei momente importante:
Luni, 17 februarie-Iulian Micu lanseaza intrebarea: "Pe cine vedeti candidati la europarlamentare"
Marti, 18 februarie-NewsIasi prezinta solicitarea lui Nichita de a i se da un viceprimar de la PDL. Numele vehiculat pana acum este al lui Gabi Grigore
tot marti, 18 februarie-Flacara Iasului arunca pe piata numele lui Valeriu V. Cotea, interimarul de la USAMV. Niciun lider PDL Iasi nu-si asuma aceasta propunere. Este prezentata declaratia lui Carlan.
Dumitru Oprea trebuie sa se gandeasca bine:
-fie continua sa-l sustina pe Gabi Grigore ca viceprimar, asigurandu-si o sustinere imediata in perspectiva alegerilor interne din 2010
-fie se razgandeste si-l sustine pe Gabi Grigore, actual consilier local, pe un loc eligibil pe listele PDL pentru euroalegeri. Cred ca centrul de greutate se va muta usor inspre Oprea in acest caz, pentru ca totul se rezuma la influenta si mediatizare. In schimb Gabi Grigore ar fi cvasi-izolat la Bruxelles, fara a putea sa-l sustina ca pana acum pe Dumitru Oprea.
Daca nu se reconfirma propunerea ca Gabi Grigore sa fie viceprimar, ma astept la noi provocari din tabara Carlan, inclusiv la posibilitatea ca NewsIasi sa-l anunte pe Costi Neagu drept posibil candidat PDL la europarlamentare.
Sugerez ca in urma unei discutii cu profesorul Oprea sa dati o declaratie publica prin care sa precizati postul pe care vi-l doriti: viceprimar sau europarlamentar.
Ar mai fi o varianta cu Irina Schrotter la listele europarlamentare, dar varianta e cam slabuta. Ar fi victima usoara pentru presa si adversarii politici.
Astept cu interes sa vad ce-o sa iasa.

Paul spunea...

Multumesc pentru publicarea mesajului anterior. Mi-as dori ca si Marius Danga sa fie la fel de rapid in aprobarea comentariilor, fie si ele nelaudative.
Succes!

Anonim spunea...

Daca veti candida la euroalegeri de pe un loc eligibil, sa va asteptati la sicane permanente din partea presei si a adversarilor politici.
Daca veti pleca la Bruxelles, veti acumula capital de imagine si o notorietate care il vor putea ajuta pe Dumitru Oprea in 2010.
Rog cititi recomandarile facute de mine pe blogul domnului profesor.
Mi s-a parut interesanta ingrijorarea lui Nichita care a cerut sa i se dea rapid un viceprimar PD-L, in asa fel incat sa neutralizeze gruparea Oprea care ar dori, probabil, sa sustina un iesean pentru Bruxelles. Alt candidat mai credibil si mai capabil nu vad in cadrul PD-L Iasi decat pe Dvs.

Gabriel Grigore spunea...

Vai, domnule Carter, dar ce onoare să scrieți pe blogul meu :)) Lăsând gluma la o parte, mulțumesc celor care scriu aici (de fapt mă mir că mă și vizitează cineva în blogosferă, cum i se spune mai nou) și sper că atunci când mă laudă, dacă mă laudă, să nu o facă doar pentru a mă lovi mai ușor apoi :) În ceea ce privește opțiunile mele pentru un drum sau altul, cred că notorietate și recunoaștere poți avea din orice poziție ai ocupa cu condiția să fii corect, să-ți faci treaba și să nu uiți de ce ai ajuns acolo și cum ai ajuns acolo. În rest, am constatat că până și în cele mai ticăloșite sisteme cei într-adevăr buni ajung sus. Până la urmă e o lege a fizicii. Gândiți-vă la ce energie e necesară menținerii unui electron pe o orbită superioară și faceți analogia cu cheltuielile (de energie, nervi și alte resurse) ale "sponsorilor" pentru a menține un incompetent într-o funcție de conducere a oricărei entități politico-administrative. Sper fie inteligibil ceea ce am scris :))

Anonim spunea...

Gresiti fundamental.
"sper că atunci când mă laudă, dacă mă laudă, să nu o facă doar pentru a mă lovi mai ușor apoi."
O persoana neinregimentata politic ca mine are tot dreptul sa-si retraga sprijinul pentru candidatul sau preferat oricand si oricum daca acesta face greseli grave in campania electorala.
Apreciez ce faceti in CL si va urez succes fie in CL, fie la primarie, fie in PE. Pentru mine sunteti "tanar", in comparatie cu dinozaurii politici din Romania: Stolo, Vadim, Ilici, Base, Tari, Bombo, Blaga, Berceanu, Oprea...
Si pentru ca sunteti "tanar", am tot timpul sa va critic, cu argumente..., cand consider ca gresiti.
Numai bine!